مهمانی فامیلی

کجا جشن گرفتن بهتر است؟تالار یا باغ؟؟؟

یا قبل از برگزاری مراسم این سوال را از خود پرسیده اید که، مزایای برگزاری جشن عروسی در تالار بیشتر است یا در باغ تالار؟

کجا جشن گرفتن بهتر است؟تالار یا باغ؟؟؟ آیا قبل از برگزاری مراسم این سوال را از خود پرسیده اید که، مزایای برگزاری جشن عروسی در تالار بیشتر است یا در باغ تالار؟ برگزاري زيباترين و با شکوه ترين مجلس، در کدام یک از این گزینه ها راحت تر است و هزینه ی مناسب تری دارد؟
شما دست کم باید شش ماه قبل از تاریخ برگزاری مراسم خود، با توجه به روز و فصل مورد نظرتان، تالار یا باغمناسب را پیدا کرده و سالنی با سیستم گرمایش و سرمایش مناسب را انتخاب کنید.
 کجا جشن گرفتن بهتر است؟تالار یا باغ؟؟؟
موقعیت مکانی و دسترسی
محل برگزاری مراسم باید سر راست باشد تا دسترسی به آن برای همه ی مهمان ها امکان پذیر باشد. انتخاب مکان های پرت و دور افتاده، پر ترافیک و شلوغ، با دسترسی های سخت و صعب العبور باعث ایجاد تنش و کلافگی برای مهمان ها خواهد شد؛ خصوصا خانواده هایی که بچه ی خردسال و یا افراد سالمند دارند.
همچنین اگر در دو مکان مراسم دارید باید آن ها را نزدیک به هم انتخاب کنید تا دچار کمبود وقت نشوید و همچنین در ترافیک نمانید.
 مثلا اگر مراسم عقد را در خانه برگزار می کنید و می خواهید برای مراسم عروسی به سالن بروید باید به دنبال سالنی باشید که به منزل تان نزدیک تر باشد. هرچند اکثرا مراسم عقد را در سالن های مخصوصی که در تالارها وجود دارد برگزار می کنند.
وسعت سالن
وسعت سالن مراسم نیز یک امر قابل توجه است که ارتباط مستقیمی با تعداد مهمان ها دارد. اگر تعداد مهمان های شما کم است، سالن بزرگ انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. چرا که مهمان ها پراکنده می شوند و این موضوع مراسم شما را خلوت و سرد جلوه می دهد.
در مقابل اگر تعداد مهمان ها زیاد است، سالن کوچک بسیار مشکل ساز خواهد بود. پس باید ابتدا لیست نهایی مهمانان مراسم خود را تهیه کنید.
نظافت سالن
در هنگام انتخاب تالار به تمیزی روکش ها و رومیزی ها، کف سالن و در و دیوار آن توجه کنید. حتما به مدیر تالار تاکید کنید که برای مهمانی شما، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پا فشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند.
تست غذا و کیفیت پذیرایی
وقتی می خواهید منوی غذا را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که برای تعداد زیادی از اشخاص که سنین متفاوت و هم چنین ذائقه های گوناگون دارند؛ غذا سفارش دهید. سعی کنید بیش تر از غذاهای مرسوم استفاده کنید. متداول است که بعد از انتخاب تالار و قبل از عقد قرارداد، کیفیت غذا و پذیرایی توسط مشتری تست می شود. معمولا مشتری یک شب به صورت سرزده به تالار یا باغ رفته و بعد از ملاقات با مدیر تالار تقاضای تست غذا و مشاهده نوع سرویس دهی را می کند. امکان مشاهده نحوه سرویس دهی مهمانداران، برخورد آنها با مهمانان، نوع لباس آنها، کیفیت ظروف پذیرایی و… از نزدیک، به شما کمک خواهد کرد که تصمیم نهایی خود را راحت تر بگیرید.
سرکشی و بررسی نهایی
حتما روز قبل از مراسم، به تالار یا باغ عروسی خود سر بزنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز مرتب است. تمیزی روکش های صندلی و رومیزی ها، تعداد صندلی ها، نور پردازی، تزئینات و خلاصه همه چیز را بررسی کنید. این سرکشی و حساسیت شما، به مدیریت تالار نیز ثابت می کند که شما نسبت به همه چیز حساس هستید؛در نتیجه در جهت جلب رضایت شما بیشتر تلاش خواهد کرد.

 اگر دوست دارید ویدیو در باره این موضوع را دنبال کنید))ورود به بخش ویدیو جشن پلاس((

دو نکته ی مهم
در صورتی که می خواهید مراسم تان را در باغ برگزار کنید؛ قبل از کرایه ی آن به فکر تامین برق مورد نیاز مراسم تان باشید. به عبارتی دیگر مطمئن شوید که برق آن منطقه و یا کنتور باغ تان طوری باشد که بتوانید هم چراغانی کنید هم گروه موسیقی داشته باشید و هم برای کارهای دیگری مثل تصویر برداری و آشپزی و… مشکلی پیش نیاید. ضمنا اگر در آن منطقه احتمال قطع شدن برق وجود دارد حتما به فکر اجاره ی موتور برق باشید.
بد نیست به فکر سرگرم کردن میهمانان تان نیز باشید به همان نسبتی که بودجه تان اجازه می دهد می توانید آن ها را سرگرم کنید. می توانید از یک گروه موسیقی دعوت کنید تا جشن تان را شاد تر کنند یا با یک آتش بازی زیبا و بی خطر میهمانان را شاد کنید.

 پیشنهاد می کنیم در انجمن گفت و گوی جشن پلاس نظربدین درباره این موضوع و یا سولات خود را مطرح کنید

این مطلب هم عالیه:
ایده های جذاب برای ست کردن بوت بلند زنانه در مهمانی ها
برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن