جشن و مهمانیمهمانی دوستانهمهمانی رسمیمهمانی فامیلی

چگونه در مهمانی های خانوادگی یک بازی انتخاب کنیم

از الان برای دور هم نشینی بعدی فامیل، بازی های پر تحرک و خارج از خانه ای طرح کنید. مهمان ها را به تیم های ۲ یا ۳ نفره تقسیم کنید

جشن پلاس: برای اینکه در مهمانی بیشتر خوش باشین بازی کنید، برای پیدا کردن بازی مناسب می توانید با ما همراه باشید و پیشنهادات و ایده های ما را در مهمانی خود اجرا نمایید…

چگونه در مهمانی های خانوادگی یک بازی انتخاب کنیم

گام ۱

از الان برای دور هم نشینی بعدی فامیل، بازی های پر تحرک و خارج از خانه ای طرح کنید. مهمان ها را به تیم های ۲ یا ۳ نفره تقسیم کنید و با بازی های رقابتی مثل مومیایی کردن افراد با رول دستمال کاغذی، گروه ها را به چالش بکشید. یا بازی هایی مثل هرکس بادکنک بیشتری ترکاند یا دوی سه پایی (به این صورت که دو نفر کنار هم می ایستند و پاهای کناری خود را به هم می بندند. هرگروه بیشتر به این صورت دوید برنده است.)

گام ۲

صندلی بازی کنید. به این صورت که صندلی ها را به صورت دایره بچینید. تعداد صندلی ها باید از تعداد افراد یکی کمتر باشد. موزیک که شروع شد، مهمان ها دور صندلی می چرخند اما به محض قطع شدن موزیک باید سریع یک صندلی گیر آورده و بنشینند. هرکسی بدون صندلی باشد می بازد. یک صندلی را کنار گذاشته و دوباره ادامه می دهید تا آخر سر یک صندلی باقی بماند. هرکسی روی آن نشست برنده است!

گام ۳

بازی دیگری هست که به توانایی افراد خانواده بستگی دارد. این بازی انداختن لباس در سبد است. به این صورت که یک سبد را روی زمین قرار داده و چند قدم دور تر می ایستیم. سپس یک لباس را بین زانو هایمان قرار داده و به طرف سبد می رویم و لباس را درون سبد می اندازیم. سبد رفته رفته کوچکتر و بازی هم رفته رفته سخت تر می شود! هرکسی بیشتر بتواند لباس ها را درون سبد بیاندازد قهرمان مسابقه است.

این مطلب هم عالیه:
شش نکته و راهکار برای مهمانی های کودکانه

پیشنهاد می کنیم در انجمن گفت و گوی جشن پلاس نظربدین درباره این موضوع و یا سولات خود را مطرح کنید.

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن