انتخاب منوی پذیراییکیک

چگونه بر روی کیک تصویر خوراکی ایجاد کنیم؟

احتمالا تا به حال کیک هایی که بر روی آن ها تصاویری از کاراکترهای کارتون ها و یا حتی یک تصویر شخصی سفارشی نقش بسته شده است

جشن پلاس: احتمالا تا به حال کیک هایی که بر روی آن ها تصاویری از کاراکترهای کارتون ها و یا حتی یک تصویر شخصی سفارشی نقش بسته شده است، را دیده اید. معمولا این تصاویر را در شیرینی پذی و با استفاده از چاپ گرهای مخصوص انجام می دهند. اما شما نیز در خانه می توانید با استفاده از آموزش زیر تصاویر ساده خوراکی بر روی کیک ایجاد کنید. پس تا انتهای آموزش با ما همراه باشید.

چاپ عکس روی کیک خوراکی

مرحله ۱

ابتدا خامه و کره را باهم مخلوط کنید. به میزان بسیار کمی کره و خامه را به هم بزنید؛ سپس وانیل و پودر شکر را به مواد اضافه کنید. با همزن و با سرعت بالا مواد را به مدت ۵ تا ۱۰دقیقه با هم مخلوط کنید. مایع مورد نظر باید به اندازه کافی سفت باشد؛ چنان چه سفت نبود؛ پود قند یا شکر را دوباره به مواد اضافه کنید تا سفت گردد.بعد از آماده شدن این مخلوط را کنار بگذارید.

مرحله ۲

از تصویر مورد نظر پرینت بگیرید. اطمینان حاصل کنید که تصویر در جهت معکوس است، درست مثل نگاه کردن به یک آینه. اگر تازه کار هستید برای اولین بار بهتر است از یک تصویر ساده و بدون جزئیات استفاده کنید.

مرحله ۳

تصویر را بر روی کاغذ روغنی محکم کنید. تصویر مورد نظرتان را بر روی تخته برش قرار دهید و کاغذ روغنی را روی آن بگذارید. برای جلوگیری از لغزش دست در هنگام برش، بهتر است هردوی آن ها را با نوار چسب به هم محکم کنید. از مواد غذایی سیاه  رنگ برای ردیابی خطوط تصویر بر روی کاغذ چربی استفاده کنید. دقت نمایید که در هنگام کشیدن خطوط  بر روی کاغذ، دست شما خطوط را پاک نکند و اثر آن باقی بماند.

این مطلب هم عالیه:
طرز تهیه کیک وانیل و توت فرنگی

مرحله ۴

بعد از این که دور تصویر را با خطوط مشکی ترسیم کردید از رنگ قرمز خوراکی برای پر کردن خطوط داخلی استفاده کنید. پس از اتمام رنگ‌آمیزی، به آرامی با پشت یک قاشق بر روی تصویر فشار وارد کنید. این کار کمک می‌کند که رنگ‌ها درست داخل شیار قرار بگیرند و سطح کار صاف به نظر برسد. مراقب باشید بیش از حد فشار ندهید.

مرحله ۵

پشت تصویر رنگ شده را با یک پوشش رنگی بر روی کیک تان پوشش دهید.

مرحله۶

برای ساعتی تخته برش را داخل فریزر قرار دهید و سپس ن را خارج نمایید. تصویر را به آرامی از روی کاغذ روغنی بردارید و روی کیک قرار دهید. در پایان کیک را به دلخواه خود تزئین کنید.

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن