برای خانم ها

چگونه برای مهمانی کفش سفید زنانه را با استایل های گوناگون ست کنیم؟

کفش سفید زنانه را می توان به روش های گوناگون واستایل های متفاوتی ست کرد. جشن پلاس شما را به خواندن این مطلب که در همین زمینه گردآوری شده است دعوت میکند.

اگر بدانید که تا چه حد میخواهید رسمی باشید آنگاه متوجه میشوید که کفش سفید را چگونه ست کنید. برای استایل روزمره و کژوال به دنبال اسنیکرز سفید، کفش های قایقی، تخت و یا صندل باشید. برای داشتن ظاهری کژوال اداری یا نیمه رسمی لوفر سفید، کالج، بوت یا صندل پاشنه بلند سفید بپوشید. با لباس رسمی کفش هشترک، پاشنه بلند یا آکسفورد سفید بپوشید. برای داشتن بهترین استایل با کفش سفید زنانه با جشن پلاس همراه شوید.

استایل کژوال و روزمره با کفش سفید زنانه

برای استایل های روزمره و کژوال می توان اسنیکرز ساق کوتاه را به همراه کفش ساق کوتاه بپوشید. در این صورت مشکل چین خوردن شلوار در مچ پا حل می شود. کفش ورزشی سفید و کلاسیک را میتوان با تی شرت و شلوار جین ست کرد. اسنیکرز ساق کوتاه را میتوان در موقعیت های مختلف پوشید.

ست کردن اسنیکرز ساق بلند با شلوار گشاد و کوتاه باعث می شود کفش بطور کامل در دید قرار داشته باشند. تی شرت سفید و کلاه بافتنی با لبه های تا شده به همراه اسنیکرز ساق بلند ظاهری کلاسیک و جذاب به شما میدهد. همچنین پوشیدن اسنیکرز ساق بلند به همراه هودی یا سوئیشرت ظاهری ورزشی را برای شما شکل میدهد.

اسنیکرز ساق بلند را نباید با شلوار تنگ یا مخروطی ست کرد. زیرا در قسمت مچ پا حالت جمع شدگی پیدا میکند و پا را نسبت به کفش کوچک تر نشان میدهد. اگر خواهان ظاهری کژوال و کلاسیک هستید اسنیکرز ساق بلند را با شلوار جین راسته بپوشید.کفش سفید زنانه

ظاهر تابستانی با کفش سفید قایقی

برای داشتن ظاهری راحت در تابستان ، شلوار کتان، تی شرت سفید و کفش قایقی را باهم بپوشید. زیرا کفش قایقی یکی از اجزای اصلی استایل های تابستانی است. برا یاینکه ظاهر بهتری داشته باشید می توانید به جای تی شرت پیراهن مردانه سفید بپوشید. صندل نیز مانند کفش قایقی سفید با استایل بوهو برای تابستان مناسب است. برا یداشتن استایل راحت میتوان صندل سفید را همرا با مایو و کلاه لبه پهن و یا با بلوز دکمه دار آستین دار و همچنین با شلوارک جین و تیشرت پوشید.

این مطلب هم عالیه:
انتخاب کفش زنانه مناسب برای شرکت در مهمانی

کفش سفید زنانه تخت گزینه مناسبی جهت ساختن استایل های مختلف کلاسیک و کژوال می باشد. برای داشتن ظاهری تابستانی به همراه استایل کژوال میتوان لباس های جین و یا خاکی رنگ مانند شلوار جین یا خاکی  را با کفش سفید زنانه پوشید.  برای جذابیت بیشتر اکسسوری های جذابی مثل گوشواره منجوقی و قطره ای شکل، دستبند چند تایی و گردنبند بوهو و کیف خاص استفاده کنید.

استایل نیمه رسمی با کفش سفید زنانه

ست کردن صندل سفید دورمچی و کمی پاشنه دار با دامن سفید میتواند استایل شما را جذاب کند. همچنین  میتوان اکسسوری سفیدی مثل عینک آفتابی با فریم سفید، النگوهای سفید و کیف دستی کوچک سفید اضافه کنید تا جذابیت و شیک بودن خاصی پیدا کنید.

کفش سفید زنانه نیمه رسمی مثل هشترک و نیم بوت، با شلوارهای تنگ و کفش با چرم نرم با ظاهر مات  ست چالب و جذابی ایجاد میکند. هرگز از کفش چرم ورنی که براق بوده و ست کردن آن مشکل است استفاده نکنید. توجه کنید که شلواری که انتخاب میکنید رنگ تیره دودی ویا رنگ های روشن تری مثل طوسی کم رنگ و بژ روشن داشته باشد. زیرا ممکن است اختلاف رنگ شلوار تیره و کفش سفید نامتوازن به نظر برسد.

کفش لوفر سفید برای استایل های مختلف

کفش لوفر سفید انتخاب مناسبی برای ایجاد استایل های مختلف می باشد. کفش چرم براق با طراحی مینیمال و تخت به همراه شلوارک کتان و بلوز جلو دکمه دار گشاد ظاهری کژوال و کلاسیک به شما میدهد. برای داشتن استایل رسمی تر در محل کار باید طرح های کلاسیک را که از موادی مثل چرم یا جیر ساخته شده اند بپوشید.

برای ظاهری کژوال تر، را امتحان کنید. آن را با بپوشید. برای داشتن استایلی رسمی تر که بتوان آن را در محل کار هم پوشید، به سراغ طراحی کلاسیک که از مواد لوکسی مثل چرم یا جیر ساخته شده و دارای کمی پاشنه است بروید. چنانچه استایل نیمه رسمی را برای محل کار می پسندید نباید کفش هایی که پنجه های مربعی دارند را بپوشید.

کفش عروسکی سفید و ظاهری نیمه رسمی

برای داشتن استایل نیمه اداری، کفش سفید زنانه خود را با پیراهنی شیک بپوشید. در انتخاب اکسسوری، چند النگوی سفید، گوشواره حلقه ای و روسری سبک به استایل تان اضافه کنید. کفش های عروسکی سفید را میتوان با هر پوششی ست کرد. مثلا میتوان در محل کار و برای داشتن ظاهری اداری و رسمی این کفش ها را با لباس فرم محل کار یا با کت و شلوار ست کرد. اگر میخواهید این کفش ها را با پیراهنی شیک ست کنید که استایل نیمه اداری بگیرید، بهتر است با کیف دستی کوچک، و عینک آفتابی مناسب استایل تان را تکمیل کنید. همچنین چند النگوی سفید و گوشواره حلقه ای و روسری سبک هم به استایل تان اضافه کنید.

این مطلب هم عالیه:
چطور در میهمانی ها کم سن و سال تر و جوان تر به نظر برسیم؟

کفش ورزشی سفید ظاهرشما را تا حدی از حالت رسمی خارج میکند. کفش ورزشی با طراحی مینیمال و کلاسیک به همراه شلوار جین راسته ظاهری مرتب و رسمی ایجاد میکند. اسنیکرز سفید باید کاملا تمیز باشد تا بتوان با ظاهر نیمه رسمی ست کرد.

استایل رسمی با کفش سفید زنانه

در برخی مواقع برای اینکه استایل رسمی خاص داشته باشید از کفش آکسفورد سفید استفاده کنید. زیرا کفش اکسفورد سفید نسبت به مدل های مشکی و قهوه ای محبوب، کمتر رایج هستند. اگر میخواهید با کفش آکسفورد سفید زنانه ظاهری رسمی داشته باشید بهتر است  آنها را با کت و دامن و به همراه کیف دستی و جواهرات مناسب ست کنید.

کفش پاشنه بلند سفید بیشتر در فصل تابستان پوشیده می شود و تقریبا با هر لباس رسمی ست می شود. کفش پاشنه بلند سفید با پیراهن رسمی سفید و جواهرات نقره ای استایلی با تم رنگ سرد به شما میدهد.

برای چگونگی انتخاب وست کردن کفش پاشنه بلند به مقاله انتخاب کفش پاشنه بلند برای مهمانی مراجعه کنید. اگر میخواهید در مراسم های خاص استایل غیر رسمی داشته باشید میتوانیددامن میدی به رنگ پاستلی را با کفش پاشنه بلند سفید بپوشید.

کفش سفید زنانه

موقعیت رسمی با کفش هشترک چرم سفید

کفش هشترک سفید علاوه بر اینکه به عنوان کفش رسمی  میتوان پوشید می تواند برای استایل های ساده تر هم مناسب باشد. برای داشتن ظاهری رسمی باید کفشی چرمی که دارای ساختار مرتب و کفی نرم هست به همراه پیراهن شیک پوشید .

برای داشتن ظاهری رسمی کفش ورزشی و اسنیکرز نپوشید در عوض کفش لوفر، بوت یا آکسفورد سفید جایگزین کنید.یک جفت کفش ورزشی سفید برای استایل اداری یا نیمه رسمی مناسب است، اما نمیتوان به خوبی با کت و دامن یا لباس های رسمی دیگر ست کرد.

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن