برای خانم هامهمانی دوستانهمهمانی رسمیمهمانی فامیلی

چه لباس هایی بپوشیم که در مهمانی لاغرتر دیده شویم ؟

اگر شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که دارای کمی اضافه وزن می‌باشید و دوست ندارید که در مهمانی ها اضافه وزنتان به چشم بیاید...

چه لباس هایی بپوشیم که در مهمانی لاغرتر دیده شویم ؟

با سلام خدمت همراهان همیشگی جشن پلاس. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که دارای کمی اضافه وزن می‌باشید و دوست ندارید که در مهمانی ها اضافه وزنتان به چشم بیاید و می‌گویید که ما می‌خواهیم در مهمانی لاغرتر دیده شویم به شما توصیه می‌کنیم تا این مقاله جشن پلاس را از دست ندهید.

با چه لباسی در مهمانی لاغرتر دیده شویم؟

درواقع هر چیزی که شما می‌پوشید به نوعی روی شما تاثیر می‌گذارد و تا حدودی شما را به شکل خود در می‌آورد. به همین دلیل انتخاب لباس برای افراد چاق یا لاغر بسیار اهمیت دارد. بعضی لباس ها ممکن است شما را چاق تر و یا لاغر تر نشان دهد. چگونه باید بفهمیم که چه لباسی را بپوشیم و چه لباسی را نه. چه لباسی باعث می‌شود که ما در مهمانی لاغرتر دیده شویم؟ برای گرفتن پاسخ تمام این سوال ها با ما همراه باشید. ما به شما توصیه می‌کنیم اگر کمی اضافه وزن دارید از پوشیدن لباس های زیر خودداری کنید.

چه لباس هایی بپوشیم که در مهمانی لاغرتر دیده شویم ؟
چه لباس هایی بپوشیم که در مهمانی لاغرتر دیده شویم ؟

از پوشیدن این رنگ ها اجتناب کنید

رنگ های تیره معمولا شکل واقعی بدن ما را نشان نمی‌دهند و در نتیجه پوشیدن رنگ های تیره باعث می‌شوند که ما در مهمانی لاغرتر دیده شویم. رنگ های روشن شکل واقعی بدن ما را دقیقا همان شکلی که هست نشان می‌دهد چه بسا کمی هم بیشتر. پس اگر کمی اضافه وزن دارید یا چاق هستید بهتر است از رنگ های روشن دوری کنید و همیشه رنگ های تیره مثل سبز تیره، زرشکی، بنفش، سیاه، زرشکی و غیره را برای لباس های خود استفاده کنید و سراغ رنگ هایی مثل زرد، سفید، آبی روشن، صورتی، لیمویی و غیره نروید.

به جنس پارچه توجه کنید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید جنس پارجه نقش تعیین کننده ای دارد و برخی پارچه ها باعث ‌می‌شوند ما در مهمانی لاغرتر دیده شویم اما برخی دیگر دقیقا برعکس عمل می‌کنند و باعث چاق تر دیده شدن ما می‌شوند. درواقع جنس پارچه هم نقش مهمی در چاق یا لاغر تر نشان دادن ما دارد و اگر ما می‌خواهیم لباسی را انتخاب کنیم که در مهمانی لاغرتر دیده شویم بهتر است سراغ لباس هایی که پارچه هایی با تار و پود برجسته و درشت دارند نرویم و پارچه هایی را انتخاب کنید که بافت ظریف و لطیف دارند مثل حریر. پارچه های زمخت با طرح ها و نقش های برجسته نه تنها باعث نمی‌شود ما در مهمانی لاغرتر دیده شویم بلکه ما را چاق تر هم نشان می‌دهد. طرح پارچه را هم باید طوری انتخاب کنید که طرح های درشت یا گل های درشت نداشته باشد و اگر از لباسی با پارچه طرح دار استفاده می‌کنیم بهتر است آن لباس طرح های هندسی ریز و ظریف یا چهارخانه کوچک داشته باشد.

این مطلب هم عالیه:
ایده‌های لباس رنگی رنگی برای میهمانی
چه لباس هایی بپوشیم که در مهمانی لاغرتر دیده شویم ؟
چه لباس هایی بپوشیم که در مهمانی لاغرتر دیده شویم ؟

شلوارهای بلند و ضخیم انتخاب کنید

اگر پوشش ما رسمی نیست و می‌خواهیم در مهمانی لاغرتر دیده شویم بهتر است از شلوارهای کاملا راسته و بلند استفاده کنیم به طوری که روی کفشمان را بپوشاند. جنس شلوار را هم بر عکس لباس بهتر است از پارچه های ضخیم انتخاب کنیم تا باعث شود ران های ما را صاف و یکدست نشان دهد. پارچه های نازک برای شلوار برآمدگی های پاها را نمایان تر می‌کند. برای اینکه در مهمانی لاغرتر دیده شویم شلواری که انتخاب می‌کنیم باید کاملا در قسمت کمر ما قرار بگیرد نا پایین تر و نه بالاتر.

از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید

پوشیدن کفش های پاشنه بلند یکی از مواردی است که باعث می‌شود ما در مهمانی ها لاغرتر دیده شویم. کفشی که حداقل 6 سانتی متر ارتفاع دارد ما را کشیده تر و لاغرتر نشان می‌دهد. اگر کفشی که انتخاب می‌کنید بند دارد، بند کفشتان نیز باید تا حدودی پهن باشد چرا که اگر پاهای شما چاق باشد بندهای نازک کفش باعث چاق تر دیده شدن شما خواد شد.

در انتخاب دامن دقت کنید

دامن هایی که به به اصطلاح مانند حرف A انگلیسی هستند برای اینکه در مهمانی لاغرتر دیده شویم بهترین انتخاب هستند. همچنین قد دامن هم بهتر است تا زانو برسد و از پوشیدن دامن های خیلی کوتاه خودداری کنید چرا که دامن های خیلی کوتاه باعث می‌شود اندام شما درشت تر دیده شود. دامن های کلوش و دامن های گشاد را فراموش کنید.

چه لباس هایی بپوشیم که در مهمانی لاغرتر دیده شویم ؟
چه لباس هایی بپوشیم که در مهمانی لاغرتر دیده شویم ؟

لباس یقه هفت انتخاب کنید

یقه لباس هم یکی از مواردی است که باعث می‌شود در مهمانی لاغرتر دیده شویم یا بالعکس چاق تر دیده شویم. انتخاب لباس های یقه هفت یا به شکل قلب باعث می‌شود گردن کشیده تر شود و در نتیجه لاغرتر به نظر برسید. درواقع این خطای دید است که باعث می‌شود اندام لاغرتر یا چاق تر دیده شود به خصوص در قسمت بالاتنه.

این مطلب هم عالیه:
قد بلندها برای میهمانی کدام مدل لباس را بپوشند،کدام را نپوشند؟

لباس های تک رنگ انتخاب کنید

از دیگر ترفندهایی که باعث می‌شود ما در مهمانی لاغرتر دیده شویم پوشیدن لباس های تک رنگ است. لباس های چند رنگ با مدل های شلوغ ما را چاق تر و کوتاه قد تر نشان می‌دهد. پوشیدن یک لباس یک دست، یک رنگ و تیره باعث می‌شود در مهمانی لاغرتر دیده شویم.

چه لباس هایی بپوشیم که در مهمانی لاغرتر دیده شویم ؟
چه لباس هایی بپوشیم که در مهمانی لاغرتر دیده شویم ؟

سایز دقیق خودتان را پیدا کنید

این اشتباه بزرگی است که ما برای اینکه در مهمانی لاغرتر دیده شویم به سراغ لباس های خیلی گشاد یا خیلی تنگ برویم. هیچ چیز بهتر از یک لباس سایز مناسب تن ما باعث بهتر دیده شدن انداممان نمی‌شود. سعی کنید لباس هایی به شکل ساعت شنی که شما را خوش اندام تر نشان می‌دهد انتخاب کنید هرگز چه برای لاغرتر دیده شدن و چه برای چاق تر دیده شدن به سراغ لباس های خیلی گشاد یا خیلی تنگ که مناسب سایز شما نیست نروید.

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن