برای خانم هاشیک پوش

چه لباس هایی بپوشیم تا در مهمانی قد بلندتر دیده شویم؟

رای خیلی از خانم ها به خصوص خانم هایی که قد خیلی بلندی ندارند بسیار مهم است که قدشان بلندتر دیده شود.

چه لباس هایی بپوشیم تا در مهمانی قد بلندتر دیده شویم؟

برای خیلی از خانم ها به خصوص خانم هایی که قد خیلی بلندی ندارند بسیار مهم است که قدشان بلندتر دیده شود. سوال همیشگی آن‌ها قبل از رفتن به مهمانی این است که چه لباسی بپوشیم که در مهمانی قد بلندتر دیده شویم ؟ اینکه شما بخواهید قد خود را بلندتر نشان دهید عملا کار سختی است. اما مواردی در لباس پوشیدن و انتخاب پوشش مناسب وجود دارد که با رعایت این موارد می‌توانید در چشم مخاطب خطای دید ایجاد کنید و باعث شود که شما قد بلندتر دیده شوید.

به همین منظور ما مقاله  امروز جشن پلاس را به پاسخ این سوال خانم ها که « چه بپوشیم تا در مهمانی قد بلندتر دیده شویم » اختصاص داده ایم و به بیان راه کارهایی برای این سوال پرداخته ایم. با ما در این مقاله همراه باشید.

لباس هایی که راه های افقی دارند انتخاب نکنید

اگر علاقه به لباس راه راه دارید بهتر است فکر لباس هایی که راه های افقی دارند را از سر بیرون کنید. این راه های افقی با چاق تر نشان دادن شما باعث می‌شوند قدتان کوتاه تر دیده شود. برعکس لباس های راه راه عمودی که باعث لاغرتر دیده شدن و کشیده تر دیده شدن قد شما می‌شوند. راه راه ها و خط های عمودی باعث فریب چشم می‌شوند و چشم را از بالا به پایین حرکت  می‌دهند اما اگر راه راه ها یا خط های افقی را انتخاب کنید دقیقا چشم همین فریب را برعکس می‌خورد و از چپ به راست یا راست به چپ حرکت می‌کند و شما را  چاق تر و کوتاه تر نشان می‌دهد.

این مطلب هم عالیه:
لباس مناسب عروسی برای اینکه در جشن جذاب باشیم

شلوار  فاق بلند بپوشید

ما برای اینکه در مهمانی قد بلندتر دیده شویم بهتر است از شلوارهایی که فاق بلند دارند استفاده کنیم. شلوارهای فاق کوتاه قد شما را کوتاه تر نشان می‌دهند و کشیدگی پاهای شما را از بین می‌برند.

شلوار گشاد و آزاد نپوشید

یک شلوار گشاد و آزاد انتخابی است که می‌تواند قد شما را از آنچه که هست کوتاه تر نشان دهد. پس یادمان باشد برای اینکه در مهمانی قد بلندتر دیده شویم هرگز به سراغ شلوارهای گشاد و آزاد نرویم. حتی اگر این شلوارها مد باشد و خیلی هم زیبا باشد از پوشیدن آن اجتناب می‌کنیم. چرا که همانطور که گفتیم این نوع شلوار نه تنها قد ما را بلندتر نشان نمی‌دهد بلکه ما را کوتاه تر می‌کند.

لباس یفه هفت بپوشید

یکی دیگر از راه هایی که ما می‌توانیم به وسیله آن در مهمانی قد بلندتر دیده شویم پوشیدن لباس های با یقه هفت است. این نوع یقه باعث می‌شود بالاتنه شما کشیده تر دیده شود و در نتیجه قد بلندتر دیده شوید. پوشیدن لباس یقه هفت در مردان و زنان یکسان است و باعث می‌شود هم مردان و هم زنان با پوشیدن این نوع یقه بلندقدتر دیده شوند.

کیف های کوچک و دستی را انتخاب کنید

کیف های بزرگ باعث می‌شود توجه چشم به پهنا برود و در نتیجه شما کوتاه تر و چاق تر دیده شوید. یادتان باشد برای بلندقد دیده شدن به خصوص در مهمانی ها از کیف های کوچک و دستی استفاده کنید.

کفش پاشنه بلند بپوشید

قدیمی ترین و بهترین روشی که همه ما می‌توانیم برای اینکه در مهمانی قد بلندتر دیده شویم استفاده کنیم پوشیدن کفش پاشنه بلند است. کفش های پاشنه بلند به خصوص با پاشنه های باریک شما را باریک تر و بلندتر نشان می‌دهد. پاشنه های ضخیم شاید شما را بلندتر نشان دهد اما کمی باعث چاق نشان داده شدنتان هم می‌شود.

این مطلب هم عالیه:
در مهمانی رسمی و غیر رسمی چه بپوشیم؟

سراغ زیور آلات شلوغ و بزرگ و کوتاه نروید

شاید جالب باشد که بدانید زیور آلاتی هم که ما استفاده می‌کنیم در اینکه در مهمانی قد بلندتر دیده شویم تاثیر دارد. اگر می‌خواهید قدتان بلندتر و کشیده تر نشان داده شود بهترین انتخاب برای شما استفاده از جواهرات و زیور آلات آویز بلند و نسبتا ریز است. هرچقدر زیور آلاتتان ساده تر و ترحجیحا تک رنگ باشد باعث می‌شود شما لاغرتر و قدبلندتر دیده شوید.

لباس های ساده و یک دست شما را بلند قدتر نشان می‌دهد

بسیار از خانم ها علاقه زیادی به لباس های طرح دار و گلدار دارند. اما ما باید قبل از اینکه آنچه را که دوست داریم انتخاب کنیم به استایل خود دقت کنیم. اگر ما شخصی کوتاه قد هستیم و دوست داریم در مهمانی قد بلندتر دیده شویم بهتر است پا روی علایقمان بگذاریم و به سراغ چنین لباس هایی نرویم و به جای آن لباس های ساده و یکدست را انتخاب کنیم. لباس های ساده، یکدست و ترجیحا با  رنگ های کمی تیره تر تاثیر زیادی در پنهان کردن کوتاهی قد شما دارند. سعی کنید بیشتر از لباس های یک رنگ یا رنگ های شبیه به هم استفاده کنید.

 

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن