آرایش و زیباییبرای خانم هاشیک پوشمهمانی فامیلی

چطور در میهمانی ها کم سن و سال تر و جوان تر به نظر برسیم؟

مهمترین دغدغه های همیشگی انسان ها و به خصوص خانم ها صحبت کنیم، سوالی که همیشه قبل از رفتن به میهمانی از خودمان می‌پرسیم

چطور در میهمانی ها کم سن و سال تر و جوان تر به نظر برسیم؟

با سلام خدمت جشن پلاسی های عزیز. امروز می‌خواهیم در مورد یکی از مهمترین دغدغه های همیشگی انسان ها و به خصوص خانم ها صحبت کنیم، سوالی که همیشه قبل از رفتن به میهمانی از خودمان می‌پرسیم این است که چه بپوشیم که کم سن و سال تر و جوان تر به نظر برسیم؟

در دنیای مد و زیبایی امروز همه به دنبال جراحی های مختلف برای زیباتر و جذاب تر به نظر رسیدن هستند و همچنین بسیار تمایل دارند که کم سن و سال تر از آنچه که هستند نشان دهند. بسیاری از افرادی هم که نمی‌توانند عمل کنند یا از عمل کردن می‌ترسند به دنبال سرچ و جستجوی راه های مختلف برای جواب این سوال هستند که چگونه جوان تر به نظر ب جوان تر به نظر رسیدن استایلشان هستند مانند آرایش ها، ماسک ها و محصولات آرایشی مختلف.

همانطور که گفتیم جوان تر و کم سن و سال تر به نظر رسیدن برای خانم ها بسیار اهمیت دارد و آن‌ها مدام به این فکر هستند که چه نوع پوشش یا آرایشی داشته باشند که جوان تر به نظر برسند. یکی از عوامل مهمی که باعث کم تر نشان دادن و همچنین بیشتر نشان دادن سن شما است لباس پوشیدن است. لباسی که شما انتخاب می‌کنید می‌تواند چند سال شما را پیرتر و یا حتی جوان تر نشان دهد. ما راهنمایی هایی برای شما در این مقاله آورده  ایم که به شما می‌گوید چه لباس های بپوشید که کم سن و سال تر به نظر برسید و از پوشیدن چه لباس هایی در میهمانی اجتناب کنید:

1- لباس های طرح دار انتخاب کنید

یکی از عواملی که باعث می‌شود جوان تر به نظر برسیم انتخاب طرح و رنگ لباس است. در انتخاب لباس طرح دار، طرح و رنگ لباسی که انتخاب می‌کنید چندان اهمیتی ندارد بلکه مهم این است که طرح دار باشد. لباس های طرح دار به خصوص لباس هایی که طرح های منظم و رنگ های دلنشین دارند می‌توانند نقش مهمی در جوان تر و جذاب تر نشان دادن شما داشته باشند.

این مطلب هم عالیه:
چگونه نسبت استاندارد اکسیدان به رنگ مو را اندازه گیری کنیم؟

2- به خودتان زیاد زیور آلات آویزان نکنید

استفاده از زیور آلات ساده و کم باعث می‌شود ما جوان تر به نظر برسیم. سلیقه به خرج دادن در انتخاب زیور آلات بسیار اهمیت دارد. اینکه شما زیور آلات زیادی را استفاده کنید هرگز کمکی به جذاب تر و کم سن و سال تر نشان دادن شما نمی‌کند و حتی شما را مسن تر هم نشان می‌دهد. بهتر است یک دستبند زیبا و ساده یا زیباترین ساعت خود را انتخاب کنید و یک گردنبند کوچک و ساده به گردن خود بیاویزید. استفاده همزمان از چند النگو و یا دستبند و ساعت با هم باعث یک نوع شلوغی و غیر جذابیت در شما می‌شود. استفاده از زیور آلات زیاد مربوط به دوره های قدیم بوده است و اگر شما این کار را انجام دهید باعث می‌شود شما نیز فردی قدیمی و در نتیجه مسن تر به چشم بیایید.

3- رنگ های شاد انتخاب کنید

رنگ های تیره اجازه نمی‌دهد ما جوان تر به نظر برسیم. استفاده از رنگ های تیره اصلا بد نیست و ممکن است این رنگ ها خیلی هم به شما بیاید اما رنگ های تیره شما را محافظه کار تر و در نتیجه سنتان را بالاتر نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید در یک میهمانی کم سن و سال تر دیده شوید همیشه سعی کنید لباس هایی را که انتخاب می‌کنید رنگ های شاد و چشم نوازی داشته باشند.

4- کفش های پاشنه بلند انتخاب کنید

اینطور نیست که با کفش پاشنه بلند همیشه جوان تر به نظر برسیم اما معمولا افراد مسن و کسانی که سن و سال بالاتری دارند با انتخاب کردن کفش های تخت و استفاده از کفش های پاشنه کوتاه در میهمانی ها دوست دارند راحت تر باشند. کفش های پاشنه بلند علاوه بر جذابیتی که به قد و قامت شما می‌دهد باعث می‌شود که شما کم سن و سال تر و شاداب تر و سالم تر به نظر برسید.

این مطلب هم عالیه:
بهترین رنگ لباس برای مهمانی در تابستان کدام است؟ معرفی رنگ های تابستانی

5- شلوار جین بپوشید

معمولا ما برای اینکه جوان تر به نظر برسیم سعی می‌کنیم از شلوار به جای دامن استفاده کنیم. اگر می‌خواهید جوان و جذاب به نظر برسید سعی کنید شلوارهای جین را جایگزین شلوارهای پارچه ای کنید. شلوار جین استایل و فرم بدن شما را زیبا تر نشان می‌دهد و معایب اندام شما را می‌پوشاند. استفاده از شلوار جین می‌تواند ما را چند سال جوان تر و کم سن و سال تر نشان دهد.

6- لباس سایز مناسب بپوشید

لباس سایز مناسب
لباس سایز مناسب

مهم نیست شما چاق هستید یا لاغر. سعی کنید همیشه لباس هایی را انتخاب کنید که اندازه و سایز مناسب شما است. لزومی ندارد اگر چاق هستید همیشه لباس های خیلی گشاد بپوشید که چاقی خود را پنهان کنید. این کار باعث می‌شود شما مسن تر دیده شوید. در انتخاب سایز لباس همیشه دقت کنید که سایزی را که دقیقا اندازه تن شما است انتخاب کنید تا کم سن و سال تر و جوان تر به نظر برسید.

در آخر به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای مطلع شدن از موارد دیگه ای که میتونه توی مهمونی باعث بشه جذاب تر به نظر برسیم و تمام چیزهایی که برای رفتن به میهمانی و همچنین برگزاری میهمانی می خواهید بدونید رو توی سایت جشن پلاس ببینید.

 

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن