آرایش و زیبایی

چطور برای یک مهمانی مهم آرایش کنیم

رسیدگی به ظاهر و داشتن ظاهری زیبا، مرتب و جذاب، برای افراد، بخصوص خانم ها بسیار مهم شده است.

جشن پلاس: رسیدگی به ظاهر و داشتن ظاهری زیبا، مرتب و جذاب، برای افراد، بخصوص خانم ها بسیار مهم شده است.

درست است که از گذشته گفته اند سیرت زیبا بهتر از صورت زیبا است؛ اما در دنیای امروز، داشتن ظاهری زیبا، نمایان گر بخشی از سیرت شما نیز می باشد. به همین علت است که رسیدگی به ظاهر و داشتن ظاهری زیبا، مرتب و جذاب، برای افراد، بخصوص خانم ها بسیار مهم شده است. در این مطلب می خواهیم شما را با روش مرحله به آرایش کردن برای یک مهمانی یا جشن معمولی یا مهم آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

بررسی وضعیت مهمانی

هر مهمانی شرایط خاص خود را دارد. از موضوع مهمانی که می تواند از یک دورهمی ساده تا یک جشن تولد، مجلس عروسی یا… باشد؛ تا افراد دعوت شده به مهمانی و مکان و زمان برگزاری مهمانی، همه می تواند در تصمیم شما برای روش آراسته کردن ظاهر خود موثر باشد.
پیشنهاد می کنیم به موارد گفته شده در ادامه فکر کنید و برای هرکدام انتخابی داشته باشید.

پیشنهاد می کنید این مطلب را از دست ندهید:

مدل دامن مناسب برای شما جهت شرکت در میهمانی ها

انتخاب آرایش مناسب

اگر در یک دورهمی ساده که بیشتر وقت آن به گفتگو و خوش و بش می گذرد؛ شرکت می کنید، پیشنهاد می کنم آرایش ساده تر و با تمرکز بر موارد خاص را انتخاب کنید. مثلا انجام یک آرایش صورت خیلی ساده، به همراه یک خط چشم کمرنگ و در مقابل استفاده از رژلب درخشان تر و نمایان تر ( البته بدون خط لب ) می تواند چهره شما را بسیار طبیعی و خاص جلوه دهد. پس خواهش می کنم یک دورهمی ساده را تبدیل به مسابقه بهترین عروس شهر نکنید! شما اینجا بیاد به راحتی چای بنوشید و چیپس و پفک بخورید و البته آرایشتان بهم نریزد.
اگر به یک جشن تولد یا مهمانی هایی از این دست دعوت شده اید؛ باید آماده فعالیت زیاد، جای احتمالی نامناسب و البته حضور مردها در اطراف خود باشید. همینطور اگر اهل جنب و جوش زیاد هستید! طبیعتا عرق کردن و نامنظم شدن آرایش برای شما قابل پیش بینی است. برای همین پیشنهاد می کنیم از مواد با ماندگاری بالاتر استفاده کنید. تصور کنید قرار است به استخر بروید، پس ریمل استخری و مداد چشم ضد آب گزینه بهتری برای این طور مهمانی ها خواهد بود. و البته رژلب 24 ساعته که خودرن و نوشیدن و… روی آن اثر خاصی نگذارد. در نهایت سبک آرایش در این گونه مهمانی ها بیشتر اسپرت خواهد بود و بهتر است آرایشی یکنواخت روی تمامی اجزای صورت خود داشته باشید. منظور دقیق تر اینکه این بار لازم نیست روی یک نقطه مثل لب ها یا چشم ها تمرکز کنید!

 پیشنهاد می کنیم در انجمن گفت و گوی جشن پلاس نظربدین درباره این موضوع و یا سولات خود را مطرح کنید

این مطلب هم عالیه:
با چه راهکارهایی در مهمانی با آرایشی ساده چشمانی درشت داشته باشیم؟
اگر به یک مجلس عروسی دعوت شده اید مسئله اساسی نسبت شما با خانواده عروس یا داماد است! بدترین چیز در این مجالس این است که شما را بجای عروس یا حتی خواهر و مادر او اشتباه بگیرند. کمی خونسرد باشید. نوبت بستگان درجه یک شما نیز خواهد رسید و آن وقت شرایط فرق می کند. پس ساده ترین نکته اینکه میزان آرایش خود را با میزان نزدیکی به صاحبان مجلس بسنجید. بگذارید در این شب خاص آن ها بیشتر آرایش کنند و البته شما با آرایشی کمتر و با حفظ شخصیت خود، جذاب تر آرایش کنید. در این نوع مجالس لزوما شما فعالیت زیادی نخواهید داشت. پس بهتر است مستقیما و بدون هیچ نگرانی روی زیبایی خود تمرکز کنید. استفاده از رژلب های مایع و براق، خط چشم های رنگی، مدل مو های بازتر و کرم پودرهای با کیفیت ( بجای استفاده شدید از رژ گونه! ) خلاصه راز موفقیت شماست.
امیدوارم این مطلب در انتخاب آرایش بهتر به شما کمک کرده باشد.

برای خرید بهترین ها پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه اینترنتی جشن پلاس بزنید.

برچسب ها

3 نظرات

  • […] چشم سفید و مشکی آرایشی ساده و در عین حال […]
  • […] سبب براق شدن آرایش می شود و روی صورت […]
  • […] های صورت و تکمیل آرایش پایه توصیه می […]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن