پیشنهادات جشن پلاسجشن و مهمانیمهمانی دوستانهنکات آموزشی

نکات کلیدی برای برگزاری جشن و سوپرایز هیجان انگیز

احتمالا برایتان پیش آمده که یک سوپرایز پارتی برگزار کنید یا مهمان یکی از آنها باشید.در این صورت میدانید که برنامه ریزی خوب چه قدر مهم است.

جشن پلاس:نکات کلیدی برای برگزاری جشن و سوپرایز هیجان انگیز احتمالا برایتان پیش آمده که یک سوپرایز پارتی برگزار کنید یا مهمان یکی از آنها باشید.در این صورت میدانید که برنامه ریزی خوب چه قدر مهم است. به جز قسمت مخفیانه بودن مهمانی و لحظه فهمیدن این نکته موارد دیگری نیز مهم است مثل جذاب بودن مهمانی و از مهم تر راحتی تنها کسی که نمی تواند مهمانی را رد کند (صاحب مجلس). برای برگزاری مهمانیتان به بهترین نحو این نکات را در نظر داشته باشید:

مطمئن شوید که صاحب مهمانی غافلگیر شدن را دوست دارد:

برخلاف انتظارتان هرکسی از غافلگیری خوشش نمی آید. قبل از برنامه ریزی برای یک مهمانی ومطمئن شوید که طرف مقابلتان از این کار شما خوشحال میشود و لذت خواهد برد در غیر این صورت با یک شخص متعجب و ناراحت مواجه خواهید شد.

قبل از روز موعود مهمانی بگیرید:

هیچکس دوست ندارد در روزی که برایش مهم است نادیده گرفته شود اگر چه در انتها پایان خوشی در انتظارش باشد. پس اگر برایتان مقدور نیست که سوپرایز پارتی اتان را در همان تاریخ بگیرید اخر هفته قبل از آن تاریخ به نظر فرصت مناسبی می آید.

 پیشنهاد می کنیم در انجمن گفت و گوی جشن پلاس نظربدین درباره این موضوع و یا سولات خود را مطرح کنید

حاضر و آماده باشید:

خود من به شخصه کسانی رو که منو در حالی که از سر کار ،کلاس یا باشگاه می آیم  سوپرایز کنند میکشم چون دوست دارم در آن روز با بهترین قیافه خود ظاهر شوم. برای حل این مسئله سعی کنید در برنامه ریزی خود برای سوپرایز، شخص مورد نظرتان را به صورت کاملا فرضی به جایی مانند یک رستوران شیک، یک مهمانی دیگر یا یک جای دیگر دعوت کنید تا به ظاهر خود برسد تا وقتی وارد مهمانی خود شد ظاهری آراسته داشته باشد.

این مطلب هم عالیه:
چیدمان میز غذاخوری به سبک سنتی و امروزی

بیشتر بخوانبد: روش های بلند نشان دادن قد در میهمانی

مهمانیتان را ساده برگزار کنید:

با انبار کردن مقدار زیادی غذا توجهات را به خود جلب نکنید. وقت آماده سازی شما محدود است پس زیاد توقع شاهکار های آشپزی یا یک مهمانی مجلل را نداشته باشید چون ممکن است با انجام این کار ها لو بروید. و نکته دیگر اینکه سعی کنید تعداد مهمانانتان را محدود کنید تا احتمال اینکه مهمانیتان سوپرایز پارتی بماند بیشتر شود

خلاقیت به خرج دهید:

بهترین سوپرایز پارتی که من رفتم هیچ خبری از قایم شدن پشت مبل ها و فریاد زدن “سوپراااااااااااااااایز” نبود. صاحب مهمانی بدون اینکه بداند وارد مهمانی خود شد بعد متوجه دوستان و خانواده اش شد و در انتها با کیکی با اسم خودش مواجه شد. این گونه خیلی آرام بدون هیچ هیجانی سوپرایز شد.

برای خرید بهترین ها پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه اینترنتی جشن پلاس بزنید.

برچسب ها

یک نظر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن