انتخاب منوی پذیراییانواع نوشیدنی

میلک شیک مارشمالو

 یک نوشیدنی فوق‌العاده زیبا و با تزئینی منحصر به فرد است. البته از این تزئین می‌توانید برای سرو هرگونه میلک شیکی مثل توت فرنگی، شکلات، بادام زمینی و… استفاده کنید

جشن پلاس:میلک شیک مارشمالوتزیین ویژه میلک شیک مارشمالو به این صورت است که لبه لیوان داخل شکلات ذوب شده و بعد داخل ترافل رنگی فرو می‌رود و به این ترتیب لیوان شما یک حاشیه زیبا، جذاب و خوردنی پیدا می‌کند!

تهیه میلک‌شیک مارشمالو بسیار آسان است و برای تولد بچه‌ها حرف نداردمی‌توانید از استکان یا لیوان شات و نی‌های رنگی زیبا برای سرو در تولد کودک استفاده کنید.

طرز تهیه: نصف پیمانه مارشمالو را داخل یک کاسه مناسب مایکروفر بریزیدسپس یک قاشق شیره طلائی به آن اضافه کنید و کاسه را به مدت ۳۰ ثانیه داخل مایکروفر قرار دهید تا مارشمالو آب شودظرف را از مایکروفر خارج کنید و مارشمالو را هم بزنید اگر صاف و یکدست نبود چند ثانیه دیگر در مایکروفر بگذاریدیکی دو دقیقه صبر کنید تا کرم مارشمالو خنک شود.

بستنی وانیلی، شیر و عصاره وانیل را همراه با کرم مارشمالو داخل مخلوط‌کن بریزید و آنها را با هم بزنید تا میلک شیک مارشمالو حاضر شوداگر دوست دارید غلظت میلک شیک کمتر باشد مقداری شیر اضافه کنید و دوباره مخلوط کن را روشن کنیداگر می‌خواهید غلیظ‌تر باشد کمی بستنی اضافه کنید.

حال وقت تزیین لیوان میلک شیک استمی‌توانید میلک شیک را در یک لیوان بزرگ سرو کنید یا آن را در استکان‌های کوچک سرو کنید (مخصوص تولد کودک). برای تزیین، ابتداشکلات چیپسی را در کاسه مناسب مایکروفر بریزید و آن را در مایکروفر ذوب کنیدسپس لبه‌ی لیوان یا استکان مورد نظر را به اندازه یک سانت در شکلات فرو ببریدپس از آن لبه شکلاتی شده لیوان را داخل کاسه ترافل رنگی فرو ببرید تا ترافل‌ها به لیوان بچسبند.

لبه شکلاتی شده لیوان

میلک شیک را داخل لیوان بریزید و روی آن را با چند مارشمالوی کوچک تزیین کنیدیک نی رنگی داخل لیوان بگذارید و کار را تمام کنیداگر مارشمالوی کوچک ندارید می‌توانید مارشمالو را با چاقو به شکل تکه‌های کوچک خرد کنید.

 اگر دوست دارید ویدیو در باره این موضوع را دنبال کنید))ورود به بخش ویدیو جشن پلاس((

این مطلب هم عالیه:
طرز تهیه مافین شکلات
برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن