انتخاب منوی پذیراییانواع نوشیدنی

لیموناد توت فرنگی برای مهمون های شما

فصل، فصل توت فرنگی است و نوشیدنی‌های خنکی مثل لیموناد هم برای بر طرف کردن عطش و گرمای تابستان فوق‌العاده هستند

جشن پلاس: فصل، فصل توت فرنگی است و نوشیدنی‌های خنکی مثل لیموناد هم برای بر طرف کردن عطش و گرمای تابستان فوق‌العاده هستندلیموناد توت فرنگی یک گزینه عالی برای تابستان استالبته برای روزه داران توصیه می‌شود این نوشیدنی و در کل، نوشیدنی‌های خیلی خنک را موقع افطار استفاده نکننداما بعد از افطار یا یکی دو ساعت بعد از آن یک لیمونادگازدار با طعم توت فرنگی حسابی می‌چسبد و در ضمن آب بدن شما را تأمین می‌کندالبته اگر به نوشدنی‌های گازدار علاقه ندارید می‌توانید لیموناد توت فرنگی را با آب خنک معمولی هم تهیه کنید.

مواد لازم

  • توت فرنگی 2 پیمانه
  • شکر 1 پیمانه
  • آب لیموی تازه 3/4 پیمانه
  • آب گازدار 2-3 پیمانه
  • برگ نعنا برای تزیین

تهیه لیموناد توت فرنگی فقط احتیاج به توت فرنگی، شکر و آبلیمو و آب دارداسموتی توت فرنگی در مخلوط کن آماده می‌شودسپس با آب و آبلیمو مخلوط می‌شودبه همین سادگی لیموناد توت فرنگی آماده است که روی یخ ریخته شودبرگ نعنا هم که گل سر سبد اکثر نوشیدنی‌های تابستانی است می‌تواند برای تزیین استفاده شودمخصوصاً اگر یک گلدان نعنای کوچک کنار آشپزخانه داشته باشید، می‌توانید یک شاخه کوچک از آن را جدا کنید و برای تزیین نوشیدنی یا هر غذایی از آن استفاده کنیدحتی می‌توانید با آن آب آشامیدنی را طعم‌دار کنید.

حتی می‌توانید با آن آب آشامیدنی را طعم‌دار کنید

طرز تهیه: توت فرنگی ها را بشویید و برگ آنها را جدا کنیدسپس آنها را خرد کنید و همراه با شکر داخل مخلوط کن بریزید۳۰ ثانیه مخلوط کن را روشن کنید تا مایع و یکدست شوند.

 پیشنهاد می کنیم در انجمن گفت و گوی جشن پلاس نظربدین درباره این موضوع و یا سولات خود را مطرح کنید

این مطلب هم عالیه:
مهمان ها رو با یک آب طعم دار میوه ای سورپرایز کن

مخلوط توت فرنگی و شکر را داخل یک پارچ دو لیتری بریزیدآب لیمو را با آن مخلوط کنید۲ پیمانه آب گاز دار اضافه کنید و نوشیدنی را بچشیداگر مایل بودید شیرینی نوشیدنی کمتر باشد، کمی بیشتر آب گازدار اضافه کنید.

حال لیوان‌هایتان را برای سرو آماده کنیدداخل لیوان‌ها یخ بریزید و پس از پر کردن هر لیوان آن را با برگ نعنا تزیین کنیدلیموناد توت فرنگی را خنک سرو کنید.

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن