آرایش و زیبایی

طراحی سه سوته ناخن برای مهمانی جذاب

اگر به مهمانی بدون برنامه ریزی دعوت شده و فرصت رفتن به آرایشگاه ندارید ،می توانید با صرف کمترین زمان و هزینه و در چند مرحله ناخن های خود را طراحی و زیباتر کنید.

جشن پلاس: اگر به مهمانی بدون برنامه ریزی دعوت شده و فرصت رفتن به آرایشگاه ندارید ،می توانید با صرف کمترین زمان و هزینه و در چند مرحله ناخن های خود را طراحی و زیباتر کنید.

طراحی ناخن مخصوص مهمانی های روزانه

اغلب خانمها فکر می کنند که کار طراحی ناخن نیاز به متخصص و صرف وقت و هزینه هست و زمانی که فرصت کافی قبل از رفتن به مهمانی برای زیبایی ناخن ها نداشته باشند معمولا از ناخن های طرح دار و مصنوعی استفاده می کنند.در حالیکه با طراحی های ساده و زیبایی که در این بخش مشاهده می کنید در کمترین فرصت می توانید ناخن های زیبایی داشه باشید.

داشتن ناخن های زیبا برای خانم ها بسیار مهم است به خصوص اگر قرار یک مهمانی در میان باشد . طراحی ناخن یکی از بهترین ایده ها برای تزیین ناخن های تان است. ایجاد طرح روی ناخن برای خیلی از خانم ها کار دشواری است چرا که هیچ تبحری در آن ندارند اما با استفاده از وسایل ساده و راهی آسان میتوان طرحی زیبا را بر روی ناخن ها پیاده کرد . برای طراحی ناخن های تان به جای صرف هزینه های گران می توانید از ایده های زیر الگو بگیرید و ناخن های تان را در منزل طراحی کنید. طراحی ناخن طرح های متعددی دارد که در این بخش شما را با نمونه های ساده ای از آن آشنا میکنیم .طراحی ناخن

طراحی ناخن

اگر مهارتی درطراحی ناخن ندارید ولی در عین حال نمی خواهید مانیکورتان ساده باشد، می توانید با پیشنهادات زیر طرح های زیبایی را در عین سادگی روی ناخن هایتان ایجاد کنید

این مطلب هم عالیه:
با چه راه هایی می توان فر کردن مژه ها را به زیبایی برای مهمانی انجام داد؟

طراحی ناخن

طراحی ناخن

چگونه در مهمانی های خانوادگی یک بازی انتخاب کنیم

طراحی ناخن ساده و شیک ، طراحی ناخن برای مهمانی

 ساده و شیک

مدلهای جدید طراحی ناخن ، طراحی زیبای ناخن

مدلهای جدید

آموزش طراحی ناخن,طراحی ناخن ساده وشیک

آموزش طراحی ناخن,طراحی ناخن ساده وشیک

طراحی ناخن ها در کمترین زمان ، طراحی ناخن برای مهمانی

طراحی ناخن ها در کمترین زمان ، طراحی ناخن برای مهمانی

طرح های زیبای روی ناخن ها،طراحی ناخن ساده

طرح های زیبای روی ناخن ها،طراحی ناخن ساده

 اگر دوست دارید ویدیو در باره این موضوع را دنبال کنید))ورود به بخش ویدیو جشن پلاس((

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن