آرایش و زیبایی

راهکارهایی برای آرایش سریع برای رفتن به مهمانی

آرایش سریع و 5 دقیقه خیلی کاربردی و مهم است. اینطوری زمان زیادی را برای ارایش کردن هدر نمیدهیم و به کارهای مهمتر اختصاص میدهیم. جشن پلاس با مشاوره آرایشگران مشهور راهکارهای بسیار مفیدی برای آرایش سریع و بی عیب ارائه می کند.

راهکارهای آرایش سریع

استفاده از مرطوب کننده باعث نرمی و درخشش پوت می شود. دقت کنید که از محصولات آرایشی مرغوبی استفاده کنید که رطوبت لازم را به پوست شما برسانند. همچنین این مرطوب کننده نباید باعث چرب شدن کانسیلر یا کرم پودر شود.برای زدن مرطوب کننده به پوست،آن را با حرکت چرخشی به صورت بمالید، برای از بین بردن پف آن قسمت و برای اینکه کانسیلر بطور مناسب و برابر روی پوست بنشیند از کرم یا سرم چشم استفاده کنید. در این صورت پوست دارای ظاهری درخشان داشته و چشم ها هوشیارتر به نظر می رسند.

برای انجام آرایش سریع می توان بجای کرم پودر که زمانبر و دشوار است از کانسیلر استفاده کرد. کانسیلر را زیر چشم و روی لک های صورت کشیده و با یک اسفنج نم دار یا قلم موی آرایشی آن را با رنگ صورت ترکیب کنید.

استفاده از خط چشم مایع نیز برای انجام آرایش سریع گزینه مناسبی برا یداشتن آرایشی زیبا می باشد. نوعی خط چشم مایع وجود دارد که می توان به عنوان سایه چشم از آن استفاده کرد. سایه چشم را لک و تیره کرده تا خط مشخص باشد ولی خوب یا بد کشیده شدن آن دقیق نباشد.  برای آرایش ابرو نیز می توانید برای شکل دادن آن از یک پماد استفاده کنید. چنانچه قوس ابرو ساده می باشد، مقداری ژل یا ریمل ابرو روی ابرو بزنید.

این مطلب هم عالیه:
معرفی راهکارهایی برای بزرگ نشان دادن لب ها در مهمانی

آرایش خود را ساده نگاه دارید

برای آرایش سریع نباید به دنبال آرایش کامل و پیچیده بود یا اینکه نگران و وحشت زده شوید. برای اینکه در وقت کم بتوانید آرایشی زیبا و در عین حال ساده داشته باشید باید از محصولاتی که چند کار را باهم انجام میدهند استفاده کرد. هیچ وقت در زمان کم از لوازم آرایشی زیاد استفاده نکنید چون ممکن است با عجله از همه استفاده کنید ولی آرایش خوبی در نیاید و این نشان دهنده عجله داشتن شما باشد.

جشن پلاس با ارائه این راهکارهای ساده امیدوار است بتوانید در زمان اندک آرایشی زیبا برای خود ایجاد کنید. برای مطالعه مقالات مرتبط به سایت ما و به بخش آرایش و زیبایی سر بزنید.

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن