مهمانی دوستانه

در اولین ملاقات عاشقانه چگونه برخورد کنیم؟

نکاتی که برای اولین ملاقات و مهمانی عاشقانه باید بدانیم.

اولین ملاقات عاشقانه باید به درستی و بدون کمترین اشتباهی صورت گیرد. زیرا هر دو طرف سعی خود را میکنند که بر دیگری تاثیر مثبت بگذارند و نظر طرف مقابل را به خود جلب کنند. قرارهای عاشقانه موقعیت هایی اند که دو طرف آن را می سازند و ممکن است دستپاچه شوند و بصورت غیر ماهرانه  باهم برخورد کنند.

نکته ای که باید دقت کنید که همه  قرارهای عاشقانه سرانجام خوب و موفقی ندارند. بنابراین جشن پلاس در این مقاله برای شما همراهان جشن پلاسی نکات مهمی را که باید در اولین ملاقات عاشقانه رعایت کنید تا قرار عاشفانه تان پایان شیرینی داشته باشد را بیان می کند.

10 نکته در اولین ملاقات عاشقانه

اگر در ملاقات اول آرام نباشید و بخواهید یک شبه برای آینده خود و برنامه هایتان تصمیم بگیرید، کار اشتباهی میکنید. از آرزوهایتان صحبت نکنید زیرا ممکن است شما در تصمیم گیری عجله کنید یا در طرف مقابلتان ترس ایجاد کند. بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و صبر کنید تا مدتی زمان بگذرد، و با او بیشتر آشنا شوید.

در اولین ملاقات و مهمانی عاشقانه سعی کنید آرام باشید. و انتظار نداشته باشید در یک شب سرنوشت خود را بسازید. بهتر آنست که به عنوان یک شب سرگرم کننده یا یک مهمانی دوستانه به آن نگاه کنید. بنابراین هم از خودتان و اینکه آرام بودید احساس لذت میکنید و هم اینکه قرار ملاقات عاشقانه موفقی خواهید داشت.

در اولین ملاقات عاشقانه شنونده ماهری باشید

سعی کنید در اولین برخورد خود را یک شنونده عالی نشان دهید. بطوری که سر تا پا گوش باشید و به دقت به صحبت های طرف مقابل گوش دهید. بنابراین هم یک گفتگوی دوطرفه را شکل داده اید که از آن لذت می برد و هم اینکه شناخت بیشتر و بهتری از مهمان تان پیدا کرده اید.

این مطلب هم عالیه:
نکات کلیدی برای برگزاری جشن و سوپرایز هیجان انگیز

اگر قرارهای عاشقانه ابتدایی بصورت کوتاه برگزار شود باعث می شود آن فرد را بهتر و کم کم و بدرستی بشناسید. اگر در اولین ملاقات متوجه شدید نقاط اشتراک زیادی بین شما وجود دارد می توانید مدت زمان قرارها را بیشتر کنید. ولی اگر که هیچ نقطه اشتراکی ندارید این قرارها را کنار بگذارید. زیرا غیر وقت هدر دادن کار دیگری از پیش نمی برید.

در اولین ملاقات عاشقانه با گوشی خود سرگرم نشوید

در هنگام ملاقات و مهمانی عاشقانه گوشی خود را در کیف بگذارید. زیرا چک کردن مدام گوشی، شما را بی ادب و بی حوصله و بی میل نشان خواهد داد. اینکه شما گوشی بدست نباشید یا خود را به چیز دیگری سرگرم نکنید ، باعث  میشود بر طرف مقابل تاثیر خوبی بگذارید.

اولین ملاقات عاشقانه

برای اینکه اولین ملاقات و مهمانی عاشقانه را بدون تنش و در آرامش سپری کنید، باید موضوعات بحث برانگیز را برای گفتگو انتخاب نکنید. موضوعات سیاسی از آن دسته مواردی اند که افراد روی آنها حساس و متعصب اند و اینگونه موضوعات در اولین ملاقات ها روی ارتباط دو طرف تاثیر منفی می گذارد.

اگر در مورد موضوعی متعصب هستید بهتر است بیخیال صحبت کردن در مورد آن شوید، حتی اگر طرف تان دوست داشته باشد در مورد موضوع صحبت شود، شما خیلی مودبانه او را منصرف کنید.

هرگز در اولین ملاقات و مهمانی عاشقانه که دو طرف هیچ شناختی از هم ندارید نقش بازی نکنید، بلکه خودتان باشید ساده و صادقانه. گاهی نقش بازی کردن بجای اینکه تاثیر مثبت و خوبی روی طرف مقابل بگذارد، با گذشت زمان و شناخت بیشترباعث بدبینی فرد به شما می شود. بنابراین همیشه و در همه مواقع خود واقعی تان باشید.

این مطلب هم عالیه:
نحوه صحیح ابراز علاقه به کسانی که دوستشان داریم چگونه است؟
حضور به موقع سر اولین ملاقات عاشقانه

در اولین ملاقات و مهمانی سعی کنید سر موقع در مکان ملاقات حضور پیدا کنید. اینکه بخواهید عمدا دیر سر قرار حاضر شوید تا او را منتظر نگه دارید، کار درستی نیست. علاوه بر این که  در موفقیت شما تاثیر ندارد ، اگر برحسب اتفاق طرف مقابل بفهمد که او را بازی داده اید تاثیر منفی روی رابطه تان خواهد گذاشت.

در هنگام ملاقات و صحبت کردن با فردی که بخاطر او قرار ملاقات گذاشته اید جانب احترام را نگه دارید، بطوری که اگر یکی از دوستان تان را در آنجا دیدید با او شروع به صحبت نکنید. زیرا با اینکار وقت طرف ملاقاتتان را تلف میکنید و مانع صحبت کردن و شناخت بیشتر او نسبت به خودتان شده اید.

این رفتار حس ناخوشایندی در طرف مقابل نسبت به شما ایجاد می شود. بنابراین سعی کنید روی ملاقاتتان و فردی که با او قرار گذاشته اید تمرکز کنید و حواس تان را جمع موضوع کنید.

 در اولین ملاقات عاشقانه ذهن باز داشته باشید

اینکه در اولین برخورد و ملاقات افراد از یکدیگر انتظارات بیش از حد داشته باشند دلیلی برای عدم موفقیت در اولین قرارهها و مهمانی های عاشقانه است. بهتر است ذهن باز داشته باشیم و افراد را با نگاه و ملاقات اول قضاوت نکنیم. به احتمال زیاد در ملاقات های بعدی متوجه ویژگی های خوب طرف خواهیم شد. بنابراین دلیلی ندارد که در اولین برخورد طرفین از یکدیگر خوششان بیاید.

برای مطالعه بیشتر مقالات در این زمینه و داشتن حسن برخورد با افراد در ملاقات ها و مهمانی ها به سایت جشن پلاس مراجعه کنید.

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن