برای خانم هاپیشنهادات جشن پلاسشیک پوشمهمانی دوستانهمهمانی رسمی

بهترین نحوه ست کردن لباس با زیور آلات برای مهمانی

همه ما می‌دانیم که خانم ها معمولا زیور آلات زیادی دارند که برای مهمانی ها استفاده می‌کنند. اما اینکه چه زیور آلاتی را با چه لباسی ست کنیم و نحوه ست کردن لباس با زیورآلات معمولا کمی مشکل است.

نحوه ست کردن لباس با زیور آلات برای مهمانی

با سلام خدمت خانم های جشن پلاسی عزیز. همه ما می‌دانیم که خانم ها معمولا زیور آلات زیادی دارند که برای مهمانی ها استفاده می‌کنند. اما اینکه چه زیور آلاتی را با چه لباسی ست کنیم و نحوه ست کردن لباس با زیورآلات معمولا کمی مشکل است.

ما تصمیم گرفتیم این مقاله از جشن پلاس را به ست کردن لباس با زیور آلات اختصاص دهیم. با ما همراه باشید.

زیور آلات شامل چه چیزهایی است؟

زیور آلات برای ما خانم ها تنها به معنای همان دستبند و گردنبند و گوشواره و انگشتر است. و زمانی که حرف از ست کردن لباس با زیور آلات می‌شود به فکر همین نوع زیور آلات می‌افتند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در دنیای فشن و مد زیور آلات تنها به این موارد اطلاق نمی‌شود و شامل وسایلی مثل ساعت، هدبند، عینک آفتابی، گل سر، دستمال گردن و غیره می‌باشد. پس به خاطر داشته باشید هنگام ست کردن لباس با زیور آلات همه این موارد را در نظر بگیرید.

برای لباس های رسمی

لباس های رسمی لباس هایی هستند که برای مهمانی های رسمی می‌پوشیم. مثل پیراهن های بلند و مجلسی، پیراهن های کار شده و یا ساده و غیره. ست کردن لباس رسمی با زیور آلات طلا و یا زیور آلاتی که در آن از سنگ های قیمتی استفاده شده است معمولا انتخاب خوبی است. اگر زیور آلات گران قیمت یا طلا یا سنگ های قیمتی ندارید می‌توانید از نمونه های مشابه آن که شبیه به سنگ های قیمتی و طلا است استفاده کنید.

این مطلب هم عالیه:
چه لباس هایی بپوشیم تا در مهمانی قد بلندتر دیده شویم؟

برای لباس های غیر رسمی

مهمانی های غیر رسمی مانند جشن تولد، دور همی های دوستانه و غیره هستند که در آن معمولا لباس های معمولی مثل پیراهن کوتاه یا بلوز و شلوا و یا بلوز و دامن می‌پوشیم برای ست کردن لباس های غیر رسمی با زیور آلات مختلف انتخاب های زیادی دارید و تقریبا دستتان برای انتخاب هر نوع زیور آلات باز است. تنها پیشنهادی که ما به شما می‌دهیم این است که زیور آلات پر زرق و برق برای چنین مهمانی هایی استفاده نکنید.

برای لباس های یک رنگ و یک دست

چگونه یک دورهمی دخترانه شاد داشته باشید و خوش بگذرانید
چگونه یک دورهمی دخترانه شاد داشته باشید و خوش بگذرانید

برای لباس های یک رنگ مثل لباس یک دست سیاه و یا یک دست سفید می‌توانید از زیور آلات رنگی استفاده کنید که جلوه خاصی به لباس یک دست و یک رنگ شما می‌دهند. زیور آلات طلا و قیمتی ساده مثل سنگ های قیمتی رنگی نیز برای این نوع لباس ها انتخاب مناسبی است.

برای لباس های رنگی

اگر لباس شما رنگی است پیشنهاد ما به شما این است که برای ست کردن لباس با زیور آلات خیلی وسواس به خرج ندهید. لباس های رنگی معمولا خیلی زیور آلات شما را نشان نمی‌دهد و به چشم نمی‌آید. اما اگر تمایل به ست کردن دارید بهتر است زیور آلاتی هماهنگ با یکی از رنگ های قالب لباستان استفاده کنید.

برای لباس های شلوغ و طرح دار

ست کردن لباس با زیور آلات برای لباس های شلوغ کمی سخت است. اما سعی کنید برای چنین لباس هایی زیور آلات شلوغ را انتخاب نکنید. زیور آلات شلوغ را در صورتی استفاده کنید که لباس شما ساده باشد و طرح دار و شلوغ نباشد. مثلا انتخاب زیور آلات شلوغ برای یک لباس با پارچه گلدار یا یک لباس خال خالی اصلا گزینه مناسبی نیست.

این مطلب هم عالیه:
کیف و کفش و اکسسوری برای خانم های قد کوتاه‌ها در میهمانی

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع از سایر نکات جالب، خواندنی و آموزنده و همچنین در مورد نحوه انتخاب لباس برای جشن ها و مهمانی های مختلف و بسیاری نکات جالب دیگر در مورد نحوه برگزاری انواع جشن ها و مهمانی ها، مقالات دیگر جشن پلاس در این زمینه ها را بخوانید و لذت ببرید.

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن