پیشنهادات جشن پلاسنکاتی برای سرو غذای به یاد ماندنی

ایده های جدید برای تزیین میز ناهار خوری

جشن پلاس: تزیین میز ناهار خوری دردسرهای زیادی دارد اینکه میز را چطور بچینید تا خیلی شلوغ نشود و در عین حال شیک و زیبا هم باشد کار سختی است.

جشن پلاس: تزیین میز ناهار خوری دردسرهای زیادی دارد اینکه میز را چطور بچینید تا خیلی شلوغ نشود و در عین حال شیک و زیبا هم باشد کار سختی است.

چیدمان و تزیین میز ناهار خوری

نمی دانید چه چیزی برای چیدمان میز ناهارخوری تان مناسب تر است؟ حق دارید. تصمیم گرفتن در مورد چیدمان میز کار ساده ای نیست. هر چه بیشتر به این سوال فکر کنید متوجه می شوید که چیزهای کوچک دردسری بیشتری دارند و باید با دقت بیشتری انتخاب شوند.میز ناهار خوری

میز ناهار خوری

برای تزئین میز ناهارخوری قبل از هر چیز به یک رومیزی نخی، زیر بشقابی یا رانر (نوار پارچه ای با عرض حدود 60 سانتیمتر که وسط میز ناهارخوری قرار گرفته و از دو طرف آویزان می شود) نیاز دارید. چیدمان مناسب کارد، قاشق و چنگال و نیز استفاده از گل ها و سایر عناصر تزئینی، از جمله عوامل مهمی است که باعث می شود مهمان احساس راحتی داشته و نسبت به صرف غذا ترغیب شود. درواقع شکل و ظاهر میز ناهارخوری، نمایانگر خلاقیت شما برای پذیرایی از میهمان به شیوه ای مطلوب است .

میز ناهار خوری

چیدمان میز ناهار خوری

دکور روی میز ناهار خوری با سایر قسمت ها مانند چیدمان مبل راحتی و میز جلو مبلی تفاوت زیادی دارد. میزهای ناهارخوری جدید، خصوصا در مدل هایی که میز چوبی طبیعی بوده و طرحی نیمکتی دارند کمی عجیب تر و البته جالب تر بنظر می رسند. شاید در نگاه اول بسیاری از خانواده ها با دیدن مدل های نیمکت دار قید خرید چنین مدل هایی را بزنند اما خوب است قبل از انجام این کار، به برتری ها و مزایای وِیژه ای که همراه این مدل به شما هدیه می شود نیز فکر کنید.

این مطلب هم عالیه:
چگونه در خانه کوچکمان مهمانی باحال بگیریم و خوش بگذرانیم

 اگر دوست دارید ویدیو در باره این موضوع را دنبال کنید))ورود به بخش ویدیو جشن پلاس((

تزیین میز ناهار خوری

برای مثال نیمکت بجای صندلی برای بسیاری از مردم محلی بسیار راحت تر و نرم از صندلی محسوب می شود. دلیلش هم بسیار ساده است، افراد بیشتری بروی نیمکت می توانند کنار هم و نزدیک به یکدیگر بنشینند، درست مانند دوران مدرسه. همین عامل سبب می شود اعضای خانواده یا مهمانان احساس صمیمیت بیشتری بکنند.

میز ناهار خوری

میز آرایی برای میز ناهار خوری

اما جدا از اینکه نوع میز و صندلی ناهارخوری به چه طرح و سبکی انتخاب شود، نوع چیدمان و تزیین آن باید همیشه زیبا، مرتب و منظم بنظر برسد. بسیاری از ما میز ناهار خوری را بهمراه صندلی اش خریداری می کنیم و سریعا با قرار دادن صندلی های مشابه دور میز چیدمان آنرا تکمیل می کنیم. اما این روش همیشه خوب جواب نخواهد داد. برخی فضاها نیاز به دکور و چیدمانی متفاوت دارند. شاید چیدن صندلی های بسیار اطراف میز ناهار خوری فضا را گرفته، کوچک و شلوغ نشان دهد. در این مطلب می خواهم به معرفی انواع دکور روی میز ناهار خوری بپردازم لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید.

میز آرایی برای میز ناهار خوری

 پیشنهاد می کنیم در انجمن گفت و گوی جشن پلاس نظربدین درباره این موضوع و یا سولات خود را مطرح کنید

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن