جشن و مهمانیشیک پوشمهمانی رسمی

اگر می‌خواهید در یک مهمانی با کلاس باشید این نکات را رعایت کنید

مطمئنن شما هم دوست دارید مانند همه افراد دیگر در یک مهمانی با کلاس باشید اما شاید راه آن را نمی‌دانیم.

اگر می‌خواهید در یک مهمانی با کلاس باشید این نکات را رعایت کنید

مطمئنن شما هم دوست دارید مانند همه افراد دیگر در یک مهمانی با کلاس باشید اما شاید راه آن را نمی‌دانیم. اصطلاح با کلاسی در مورد افرادی به کار برده می‌شود که زمانی که در جمع یا مهمانی ظاهر می‌شوند تحسین دیگران را از نظر ظاهر و طرز برخورد بر می‌انگیزند. اما ما چگونه می‌توانیم در یک مهمانی با کلاس باشیم؟

1- درگیر مد نباشید و سبک خودتان را داشته باشید

همراه بودن با مد اصلا بد نیست اما این مد و مدگرایی زمانی بد می‌شود که شما بدون توجه به اینکه چه چیز به شما می‌آید یا اصلا مناسب چه جایی است از یک مد پیروی کنید. اگر سعی دارید در یک مهمانی با کلاس باشید بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی رنگ آن نیز به شما بیاید و با سبک شخصی شما جور باشد و از پوشیدن لباس هایی که با اندام شما جور نیست و به شما نمی‌آید اجتناب کنید.

2- از پوشیدن لباس غیر رسمی صرف نظر کنید

یکی از کارهایی که باعث می‌شود شما در یک مهمانی با کلاس باشید پوشیدن لباس رسمی است. برای حضور در یک مهمانی رسمی بهتر است از پوشیدن لباس های اسپرت، لباس های جین و لباس های غیر رسمی خودداری کنید و سعی کنید تیپ شما بیشتر رسمی و مناسب مهمانی های رسمی باشد.

3- ظاهر تمیز و آراسته بسیار اهمیت دارد

نیمی از باکلاس بودن مربوط به تمیز و مرتب و آراسته بودن است. شما اگر تمیز و آراسته باشید در یک مهمانی با کلاس دیده می‌شوید. برای باکلاس بودن نیاز نیست همیشه گران قیمت ترین لباس ها و جواهرات را داشته باشید. گاهی یک ظاهر آراسته بسیار با کلاس تر از یک لباس یا جواهرات گران است. برای با کلاس بودن بهتر است ظاهر خودتان را منحصر به فرد بسازید و شبیه به هیچ کس نباشید. دوش گرفتن، داشتن موی مرتب و اهمیت دادن به بهداشت فردی قبل از حضور در یک مهمانی است مهمترین مواردی است که باید رعایت کنید.

این مطلب هم عالیه:
در عروسی چی نپوشیم که انگشت نما نباشیم؟

4- منظم و دقیق باشید

از دیگر نشانه های با کلاس بودن به موقع و سروقت حاضر شدن در یک مهمانی است. اگر می‌خواهید در یک مهمانی با  کلاس باشید بهتر است درست در زمانی که به آن مهمانی دعوت شده اید در آنجا حاضر باشید. حتی اگر زودتر در آنجا حاضر باشید ممکن است باعث به هم خوردن برنامه های میزبان شوید و این دور از ادب است و باعث می‌شود شما فردی بی فکر و بی ملاحظه جلوه کنید که این کار از افراد با کلاس بعید است. پس همیشه سعی کنید سر موقع در مهمانی حاضر شوید.

5- تمام کارهایتان را در خانه انجام دهید

اگر می‌خواهید در یک مهمانی باکلاس باشید بهتر است تمام کارهای آماده شدن خود را مثل آرایش کردن، رسیدگی به موها، پوشیدن لباس و مرتب کردن لباس هایتان را در منزل انجام دهید و نیمی از آن را برای مهمانی نگذارید. برخی افراد مقداری از کارهایشان را مثل آرایش کردن را در مهمانی انجام می‌دهند که این کار مناسب یک فرد متشخص و با کلاس نیست. سعی کنید هیچ کاری را برای بیرون از خانه و مهمانی باقی نگذارید.

6- پوشش شما متناسب با شخصیت شما باشد

اینکه شما بخواهید زیبایی خودتان را در معرض دید قرار دهید اصلا چیز بدی نیست. اما اینکه به دلیل زیباتر شدن کاملا خود را تغییر دهید مثلا آرایش های خیلی غلیظ انجام دهید یا لباس های خیلی نامتعارف بپوشید ممکن است تاثیر عکس داشته باشد و به جای اینکه کاری کند شما در یک مهمانی با کلاس باشد شما را به گونه ای دیگر نشان دهد. سعی کنید همیشه پوشش خود را کاملا هوشمندانه و با دقت انتخاب کنید تا باعث جلب توجه منفی نشود.

7- پشت سر دیگران حرف نزنید

یکی از کارهایی که اجازه نمی‌دهد شما در یک مهمانی با کلاس باشید غیبت کردن یا حرف زدن پشت سر دیگران است. انسان های با کلاس هرگز پشت سر دیگران بدگویی نمی‌کنید. حتی اگر شخص دیگری در آن مهمانی با شما شروع به صحبت پشت سر نفر دیگری کرد سعی کنید بحث را عوض کنید یا جایتان را تغییر دهید.

این مطلب هم عالیه:
اسپرت و خوشتیپ برای دور همی دوستانه

8- مراقب حرف زدن خود باشید

اگر خوب صحبت نکنید یا بددهنی کنید و مراقب حرف زدنتان نباشید به هیچ عنوان نمی‌توانید در یک مهمانی با کلاس باشید. انسان های بد دهن و بد صحبت افراد بیر ارزشی دیده می‌شوند و نشانه بی کلاسی یک شخص است. سعی کنید همیشه چه در مهمانی ها و چه در جمع های دیگر خوش صحبت باشید و از به کار بردن الفاظ نامناسب و یا بددهنی اجتناب کنید.

9- با صدای بلند در جمع صحبت نکنید

حتی اگر در یک مهمانی یا جمع شلوغی هستید بهتر است با صدای ملایم و آرام صحبت کنید. صحبت کردن با صدای خیلی بلند در جمع دور از ادب و احترام است. شخصی که با کلاس است به اندازه کافی اعتماد به نفس دارد و می‌داند که برای نشان دادن خود مجبور نیست فریاد بزند و دیگران را متوجه خود کند. آرام و ملایم و شمرده صحبت کنید تا در یک مهمانی با کلاس باشید و دیگران اشتیاق بیشتری برای گوش دادن به حرف های شما در جمع داشته باشند.

10- آداب استفاده از تلفن همراه را در مهمانی های رسمی بدانید

اینکه شما گوشی تلفن همراه خود را در یک مهمانی به دست بگیرید و هر چند دقیقه یک بار آن را چک کنید اصلا رفتار با کلاسی نیست. زنگ تلفن همراهتان را روی صدای کم یا ویبره قرار دهید و اگر مجبور به پاسخ دادن تلفنتان در جمع شدید از صحبت کردن در مورد مسائل شخصی خود تا حد امکان خودداری کنید. استفاده درست و مناسب از تلفن همراه در یک جمع باعث می‌شود شما در مهمانی با کلاس باشید.

 

2 نظرات

  • […] اگر می‌خواهید در یک مهمانی با کلاس باشید این نکات را رع… […]
  • […] اگر می‌خواهید در یک مهمانی با کلاس باشید این نکات را رع… […]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن